Reummahfication

by 03:51 0 comments
Hari itu, PRM buat Reummahfication Return : Muhammad The Endless Love. banyak perkara yang dikongsikan. gembira bila jumpa kawan-kawan di taman-taman syurga ni. rasa dia lain. rasa bertambah sayang kepada mereka-mereka ni. sebab kita mengharap mereka sama-sama menolong kita dalam mencari redha Ilahi. mengharap agar merekan menegur bila kita tersalah langkah. menegur dengan cara sahabat :)

hari kejadian, me jaga laptop untuk multimedia. wahaha. ada banyak kejadian yang terselit malu. kecuaian sendiri huhu. mula2, tertinggal video kat rumah. kena balik ambil dengan menyusahkan sahabat yang sangat mudah menolong orang. me pun rasa sahabat ni, ayuni namanya seorang yang solehah, membantu di kala susah. she's very kind. :) ingin menjadi sepertinya. sedia maklum, jarak UiTM dengan rumah sewa me tak dekat. rasa bersalah padanya. 

yang kedua pula, poster reummahfication ni tersalah. terambil yang lama. nama ustaz yang jadi panel pun masih salah. haaa, apaaaaaaaaaaaaaaaa?! persediaan yang awal-awal pun dah jadi agak kalut ketika ni. hati tenang tapi takut juga. justeru dengan tunjuk ajar sifu, me ambil langkah drastik menukar poster yang diprojectkan on the spot. 

sebab tidak biasa dengan laptop orang, tidak tahu pula bila kita cucuk pendrive, akan keluar scan or not this pendrive? masa tu elok-elok saja tengah tayang video, me cucuk pendrive. kemudian tiba-tiba saja keluar scan or not. video terhenti! dewan senyap! huhu. dengan tangkasnya jari menekan notifications itu. huhu =.=

begitulah kudrat seorang yang baru belajar. masihh banyak yang perlu diperbaiki. malu kerana menyusahkan sahabat. 


em. ada lagi yang lebih baik untuk dikongsikan. me rasa sangaat suka dengan pembawakan video ni. ia meng'embark'kan lagi rasa cinta pada Rasul. sebab baginda amat-amatlah sayang pada kita. kita ni umat kepada nabi yang teragung. Ustaz Huzaif, bila bercakap mesti diselangselikan dengan selawat. me nak jadi macam dia. dia begitu nak ikut sunnah nabi. dari pakaian, ucapan, even kahwin pun. 

ore nak cadang 1 video ni. kalau tengok sorang-sorang, lebih terasa roh cinta menusuk masuk. :)
tekan! moga bermanfaat. hehe

p/s : ada orang tahulah ore yang buat bookmarks. :P malu la buruksss

anizhdh

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment